top of page

Održana prva online AFA Mentorship radionica

U želji da vreme provedeno u izolaciji što manje odstupaju od naših planova i rutina kojima smo posvećene, polaznice AFA Mentorskog programa nastavljaju rad na sebi i svojim veštinama i koriste ove dane za učenje uz primenu digitalnih alata zahvaljujući kojima smo i dalje zajednica na okupu.

Ovoga puta, bilo nam je zadovoljstvo da nam na temu digitalnog marketinga, mentorsku sesiju i radionicu održi Ivana Kaljević, ekspertkinja iz te oblasti sa više od 15 godina iskustva u čijoj radnoj biografiji je jedna od najpoznatijih marketinških agencija i rad sa multinacionalnim kompanijama.


Krenuli smo od rasvetljavanja osnovnih pojmova marketinga, njegove evolucije u doba digitalizacije, kanala distribucije marketinških strategija, ali i definicije najvažnijeg – sadržaja.

‘Veoma je važno razumeti da je sadržaj danas sve. Potrebno je razmišljati na način da li taj sadržaj koji je oko vas samih prisutan, može da se iskoristi za promovisanje vašeg biznisa. Da li je sadržaj koji želite da plasirate u korelaciji sa biznisom koji radite i vodite i na koji način ćete ga iskoristiti kako biste došli do ciljne grupe koja vam je potrebna za promovisanje vašeg biznisa i brenda. Takođe, prilikom kreiranja određenog sadržaja, važno je imati 2 ključna faktora: emocionalni uticaj i korisnost za nameru. Kada je reč o korisnosti za nameru, cilj je pružiti nešto što može da se koristi, a da sa druge stane ima emotivni uticaj, i to je zaista dobitna kombinacija.’ – podvukla je Ivana i tom prilikom pružila veliki broj praktičnih primera korišćenja Google-a, Facebook-a, Instagram-a kao i Pinterest-a.


Ivana je naglasila da ćete znati da vaš sadržaj ima emotivan uticaj samo ukoliko slušate pratioce, odnosno vašu ciljnu grupu koja je konstantno prisutna, što je ipak prednost današnjeg marketinga u odnosu na nekadašnji marketing. Više nije neophodno angažovanje raznih agencija za istraživanje koje će vam davati informacije, već ih možete dobiti od svojih pratilaca, putem Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a i sličnih aplikacija.


Iako većina smatra da je digitalni marketing promocija, prodaja i oglašavanje na internetu, on je zapravo mnogo više od toga. Marketing predstavlja pronalaženje i stvaranje potreba tržišta, kao i zadovoljenje istih, samo u ovom slučaju, putem interneta. Za razliku od tradicionalnog, digitalni marketing je skup različitih aktivnosti koje za cilj imaju izgradnju identiteta na internetu i poziciju u digitalnom svetu, pre svega jer ljudi danas žive “onlajn”. Izgradnja brenda putem interneta štedi vreme i novac, a može biti sjajan direktan kanal komunikacije sa ciljnom grupom.

Zahvaljujemo se Ivani na sjajnom onlajn predavanju i praktičnim savetima koje je podelila sa polaznicama AFA Mentorskog programa i sigurni smo da ćemo ovo vreme koje provodimo kod kuće iskoristiti na kvalitetan način uz sjajne predavače koji će u toku narednih nedelja podeliti svoja znanja i iskustva sa budućim preduzetnicama.

Comments


bottom of page