top of page

Uspon AirAsia, Razer, One Championship, Barcelona

Updated: Oct 16, 2019

Pored brojnih harizmatičnih govornika koje smo imali prilike da slušamo i upoznamo na Rise konferenciji, sigurno je na većinu prisutnih najjači utisak ostavio Tony Fernandes, CEO AirAsia. Jedan od najuspešnijih azijskih preduzetnika i suosnivač 4. po redu najuspešnije azijske i 13. po redu najuspešnije svetske avio kompanije.


Priča o tome kako preduzetnički poduhvat i namera jednog mladog čoveka da iz karijere u muzičkoj industriji uspešno realizuje svoju ideju o stvaranju sopstvene avio kompanije kroz osnivanje prve low-cost kompanije u jugoistočnoj Aziji sa ciljem da „Sada svi mogu da putuju“. Kompanija polaže veliku pažnju i napore da osnaži žene u ovom sektoru. Trenutno je oko 50 žena na pozicijama pilota, a istovremeno je značajan procenat njih na pozcijama donosioca odluka u kompaniji jer je prema njegovim rečima jednakost prosto dobra za biznis.


Ne manju pažnju privukao je i harizmatičan osnivač i CEO voljene kompanije za igrice – Razer, Min-Liang Tan koji je uneo posebnu energiju na scenu govoreći o tome da je suština uspeha njihove kompanije u jakoj zajednici u kojoj gejmeri rade za gejmere. Najbrže rastuća industrija igara daje mogućnost za dalji razvoj, tako da je Razer dalje diversifikovao svoje poslovanje kroz proizvodnju laptopova, miševa, slušalica i druge opreme za potpuno uživanje u gejmingu ali i Razer tostera, kao posledica direktne komunikacija sa korsinicima putem društvenih mreza, što je rezultiralo da 12 najlojalnijih gejmera istetovira ovaj toster.


Potpredsednica One Championship, Miesha Tate je govorila o inovacijama u ovom sektoru kroz VR i esports. One Championship je najveća globalna sportska medijska kuća u Aziji koja je fokusirana na borilačke veštine. Kroz upotrebu VR, omogućavaju svakom korisniku da bude u prvom redu i da ima potpuni doživaljaj atmosfere u ringu.


Da inovacije postoje u svakom sektoru privrede govori i primer FC Barselona, koje je predstavila članica upravnog odbora Marta Plana kao i koji su proizvod Barca Innovation Hub-a. Jedan od njih je robot koji omogućava bolesnoj deci da posete stadion i da imaju prisniji pristup sa svojim omiljenim igračima. Sa ovim i drugim inovativnim projektima, Barsa teži da postane Silikonska dolina sporta.

bottom of page