top of page

Kultura različitosti, pravičnosti i inkluzivnosti kao pokretač razvoja kompanije NCR

Updated: Sep 30, 2021

Kompanija NCR, vodeća globalna tehnološka kompanija u domenu razvoja softverskih rešenja i usluga za klijente iz oblasti finansija, maloprodaje i ugostiteljstva, pravi je primer uspešnog i modernog sistema koji svoj razvoj temelji upravo na principima i vrednostima za koje se AFA kontinuirano zalaže - inkluzivnosti, jednakosti, različitosti. Zadovoljstvo nam je da ovom prilikom pišemo o ovoj globalno uspešnoj kompaniji koja je za svojih više od 135 godina rada svedočila velikom broju transformacija u poslovanju, ali i u društvu.


Kompanija NCR, čije je sedište u Atlanti (SAD), posluje u 180 zemalja i okuplja oko 36.000 zaposlenih različitih profila i zanimanja, istinski je posvećena negovanju kulture različitosti, pravičnosti i inkluzivnosti. U prilog tome govori i podatak da je već dve decenije za redom NCR proglašen za Najbolje radno mesto za pripadnike LGBTQ+ populacije, od strane najveće LGBTQ+ nevladine organizacije u SAD.


Takođe, u NCR-u postoji nekoliko udruženja zaposlenih koja promovišu inkluzivnu kulturu unutar kompanije, ali eksterno u zajednicama u kojima žive i rade. Među njima je i mreža Women in NCR koja aktivno radi stvaranju prilika za lično i profesionalno napredovanje žena u različitim oblastima, uključujući i IT industriju.


„Kao kompanija koja se bavi inovacijama, olakšavamo poslovanje, pojednostavljujemo procese, rešavamo probleme koji usporavaju mehanizme moderne ekonomije. Kada se suočavate sa ovakvim izazovima, ne smete ni u jednom trenutku imati u kancelarijama atmosferu nerazumevanja, ignorisanja ili marginalizacije. Morate slušati, pratiti, pružiti svakome šansu da se izjasni, iznese svoje predloge, bude deo nečeg važnijeg od onoga što su svakodnevne radne obaveze. Briga o zaposlenima, njihovom razvoju, ali i sigurnosti, posebno u ovim izazovnim vremenima, među glavnim su prioritetima“, poručuju iz NCR-a.


NCR Srbija – strateška lokacija za razvoj i inovacije



Svoje poslovanje u Srbiji NCR je otpočeo 2011. godine, a Srbija i Beograd danas predstavljaju stratešku lokaciju za dalji razvoj i inovacije, zahvaljujući obrazovanim i talentovanim ljudima. U prilog tome govori podatak da je kompanija za ovo vreme povećala broj zaposlenih više od 10 puta.


NCR Srbija trenutno zapošljava preko 4.000 inženjera, ekonomista, pravnika, filologa, analitičara, stručnjaka za marketing i komunikacije, kreativaca koji stvaraju jedinstvena korisnička iskustva za klijente širom sveta i svojim znanjem i zalaganjem značajno doprinose ostvarivanju razvojnih planova kompanije.


I ne samo to. Oni imaju pristup kursevima i radionicama na vodećim svetskim platformama za edukaciju, što im omogućava da razvijaju svoje lične veštine, ali i stiču profesionalna znanja kako u oblasti kojima se bave, tako i na drugim poljima.


U okviru planova za dalje širenje poslovanja na tržištu Srbije, ove godine završena je i izgradnja tehnološkog kampusa na Novom Beogradu, koji će u modernom i inspirativnom radnom okruženju okupiti sadašnje i buduće zaposlene, i ujedno postati mesto susreta i razmene ideja kompanije i lokalne zajednice.

bottom of page