Digital Edge by Asseco

Deca su danas, od ranog uzrasta naučena da budu radoznala, da uvek traže nove mogućnosti, kao i da ne prate standarde. Njihovu kreativnost nagrađujemo i učimo ih da budu posebni i imaju svoje mišljenje. Dakle, za njih, prosto praćenje i pridržavanje instrukcija i ponavljanje istih stvari nije nimalo zabavno. Navikli su da viđaju neverovatne stvari kao što su roboti, zombiji i dinosaurusi. To je deo njihove svakodnevice.

Digital Edge aplikacija za bankarstvo kompanije Asseco se obraća budućim klijentima, mladim osobama koje odrastaju u digitalnom svetu, okruženi modernim tehnologijama. Banke se moraju usredsrediti na otvaranje platformi i stvaranje usluga prilagođene kreativnosti klijenata. Čak su snimili i kratak video sa dečakom u glavoj ulozi.


Na primeru malog Luke, dečaka koji ima šest godina i njegove igračke droida BB-8 iz najnovijih Ratova zvezda možemo sagledati budućnost tehnologije. Luka, veliki fan filma, dobio je igračku koja se mogla kretati po svojoj putanji, moglo se upravljati njome pomoću daljinskih komandi, puštala je zvukove iz filma, mogli su se praviti video snimci i reprodukovati 2D holografske projekcije. Igračka je čak slušala i glasovne komande. I nakon dve nedelje, igračka je dosadila.


Ljudi koji su kreirali igračku shvatili su da do toga može doći i kreirali su aplikaciju koja je omogućila korisnicima da sami određuju ponašanje BB-8 uz pomoć programiranja. Kreatori nisu morali sami da programiraju nove funkcije, dozvolili su korisnicima da to učine sami. Čak je i malo dete to moglo samo. Tako je stvorena platforma pomoću koje svaki korisnik može sam da je prilagodi svojim potrebama uz pomoć vrlo malo znanja i puno mašte.


I tada je Lukin otac došao na ideju da ovakva ideja može biti primenljiva i u bankarstvu. Uz pomoć razvoja tehnologija i veštačke inteligencije pružiti personalizovane opcije i ponude u bankarstvu nisu maštarije. Ali još uvek postoji dosta prepreka ka uspehu. Personalizivano bankarstvo zahteva pripremu, skalabilnost i fleksibilna rešenja kako bi moglo biti u ponudi. Dodatno, postoje regulative za zaštitu korisnika i obradu podatka pa se time dodatno otežava realizacija.


Da bi se bolje razumele potrebe kupaca neophodno je obratiti pažnju na kreiranje novih platformi i usluga koje bi se fokusirale na kreativnost. Pružajući jednostavne alate za korišćenje i omogućavajući klijentima da ih koriste samostalno, otvara nove samostalne mogućnosti korišćenja koje niko ne može unapred predvideti.


Tehnologija prati razvoj ovakvih mogućnosti. Otvoreni bankarski centri koji nude usluge putem API-ja na siguran i bezbedan način već postoje. Uz postojeće alate moguće je povezati usluge i prilagoditi sopstvenim potrebama, klijenti bi mogli sami da izgrade usluge koje su im potrebne.


Uz pomoć alata IFTTT možete povezati sve svoje "usluge" tako da se zadaci automatski izvršavaju. Ovakvi alati služe da obavljaju svakodnevne rutinske poslove, na primer vođenje naloga na društvenim mrežama, dobijanje obaveštenja o novostima vezanim za omiljeni sportski klub, gašenje svetla po kući ili zatvaranje garaže.


Budućnost nam donosi aplikacije kojima brišemo račune, plaćamo, štedimo, ograničavamo potrošnju, ali te aplikacije neće kreirati banka. Klijenti će takve karakteristike sami kreirati, koje će dodatno biti integrisane u svakodnevni život. Personalizacija dozvoljava klijentima da kreiraju banke kakve oni sami očekuju. 


Izvor: Asseco

AFA
Asocijacija za afirmaciju žena

Gospodar Jovanova 2

11000 Belgrade, Serbia

+381 (0)11 218 0533

office@afa.co.rs

Quick Links

© 2019 created by AFA