top of page

AFA ulazi jača u 2023. sa novim partnerima i novim projektima

AFA zajednica ispratila je 2022. na Novogodišnjoj gala večeri u jednom od najelegantnijih prostora u Beogradu, u hotelu SQ 9 na Studentskom trgu. Korporativni partneri okupili su se da proslave uspešnu godinu i najave još uspešniju 2023. u koju „All for All“ organizacija ulazi ojačana novim članovima. Mercator, OTP banka i Growit Agile, posebno je pozdravila predsednica AFA korporativnog borda Diana Gligorijević CEO TeleGroup i poželela im dobrodošlicu, i najavila očekivanja da se u novoj godini udvostruči broj kompanija koje će zajedno raditi na osnaživanju žena kroz inovacije i tehnologije, koje ubrzano menjaju svet, a u kojima je dalje veoma mali broj žena.



AFA, All for All zajednica trenutno okuplja 25 korporativnih partnera, a kako su teme kojima se bavi od izuzetnog društvenog značaja i široko prepoznate, za početak sledeće godine uključivanje je najavilo još nekoliko njih. Zato je ovo prilika i da pozovemo sve društveno-odgovorne kompanije kojima je samoodrživi, inkluzivni razvoj prioritet, da se priključe kako bi zajedno ubrzali ove važne promene. Upravo građani danas očekuju od kompanija, podjednako koliko i od svojih vlada, da se bave društvenim izazovima i doprinose njihovom rešavanju, a AFA zajednica je jedan od dobrih primera na koji način je to ostvarivo.

AFA od 2016. godine, osim kompanija, 15 diplomatskih predstavništva i brojnih organizacija i institucija, okuplja široku zajednicu istaknutih pojedinaca, koji su posvećeni kreiranju naprednijeg društva, jednakih mogućnosti, u kome će žene biti podjednako uključene. Brojna istraživanja pokazuju da su rodno izbalansirani timovi kreativniji, efikasniji, etičniji i profitabilniji, a društva u kojima su žene podjednako uključene imaju bolje rezultate i građani su zadovoljniji.

AFA je jedinstvena organizacija u svetu po tome što podjednako uključuje i muškarce, jer samo zajednički je moguće da se postignu brze promene i kreira inkluzivno društvo u kome će svi imati jednake mogućnosti ne samo da ravnopravno učestvuju u novoj digitalnoj civilizaciji, već i da daju doprinos njenom daljem razvoju. IKEA, koja je i na svetskom nivou dostigla podjednaki broj žena na CEO pozicijama je najbolji primer, i jedna je od kompanija koja od prvog dana podržava AFA aktivnosti. Dobar primer daju i brojne tehnološke kompanije poput SAGA, Schneider Electric, Asseco, Comtrade, Levi9, SAS, TeleGroup koje razumeju važnost privlačenja što većeg broja devojka i devojčica u STEAM zanimanja (nauka, tehnologija, umetnost/arhitektura i matematika) i udruženo rade na ovoj inicijativi.

Stub AFA zajednice čine upravo korporativni partneri koji osim finansijske daju i ekspertsku podršku, kroz svoje mentore i stručnjake za teme kojima je AFA posvećena. Pored već pomenutih tu su i A1 Srbija, AIK banka, Arhi.pro, Belmedic, Delhaize Serbia, Generali, IDC Adriatics, Inspira Grupa, Karanović & Partners, Lidl, Mozzart, NIS, Unicredit banka, a zahvaljujući njihovom aktivnom učešću AFA je kao organizacija jedna od lidera ove teme ne samo u regionu već i u svetu.

Poseban značaj za okupljanje ove zajednice i kreiranje strategije razvoja ima agencija Lets Play Together (LPT) i njena 25-godišnja reputacija u kreiranju brendova i organizacija „sa svrhom“, koje dugoročno i posvećeno doprinose ostvarivanju važnih društvenih ciljeva, predvođena Žaklinom Kušić koja je i jedna od osnivačica AFA organizacije i programska direktorka. Nova godina će biti prilika i da se pokrenu nove teme, kako kaže, a jedna od njih je zdravlje žena, koje iako u proseku duže žive od muškaraca, imaju daleko manji broj kvalitetnih godina u kojima su potpuno zdrave, ali i pravo očeva da koriste plaćeno roditeljsko odsustvo, kao i razvoj talenata, zanimanja budućnosti sa naglaskom na sajber sigurnosti (cyber security).

bottom of page