AFA na RISE konferenciji u Hong Kongu
Updated: Oct 16, 2019
Šta su roboti sa ljudskim osobinama? Kako edtech menja obrazovanje? Da li je blockchain pogodan za sve? Gde se sve nalaze inovacije? Kako nove tehnologije omogućavaju socijalnu inkluziju?
RISE konferencija u julu ove godine u Hong Kongu u Exibition centru, tokom tri dana trajanja, okupila je 700 startapova i 500 investitora iz celog sveta, a najviše iz Azije i sa Bliskog istoka, kao i biznis lidere, naučnike, inovatore i posetioce. Ove godine poseban akcenat je bio na uključivanju što većeg broja žena kroz poseban program WOMEN IN TECH, na kome su takodje učestvovale i AFA predstavnice i imale priliku da se upoznaju sa tehnološkim inovacijama i trendovima na brzorastućem azijskom tržištu. Medju učesnicama su bile i Cecilia Qvist, Global Head of Markets, Spotify koji dominira muzičkim striming marketom, Annie Tao, co-founder & COO, Horizon Robotics koja vodi operacije najbrže rastućih AI kompanija u Kini, Jessica Spence, Chief Commercial Officer, Carlsberg, odgovorna za jednu od legendarnih Carlsbergovih kampanja.
Na posebnom expo prostoru startapi su imali priliku da izlože svoje inovativne proizvode i usluge a predavanja, paneli i diskusije održavane su na nekoliko paralelnih stejdzeva: Centralnoj, Panda, StartUp University, MoneyConf, AutoTech + TalkRobot, Pitch, SaaS Monster. Na Centralnoj bini je predstavljan inovativni pristup pojedinaca i multinacionalnih kompanija u različitim oblastima od FMC sektora, beauty industrije, industrije zabave, gaming-a do transporta i robotike. Naročito je bilo zanimljivo izlaganje Masahiko Uotana, predsednika i CEO japanskog premium brenda Shiseido, i njegovo iskustvo digitalne transformacije kompanije sa tradicijom jednog veka i zaokret ka milenijalsima, grupi korisnika sa potpuno drugačijim vrednostima i načinom života. “ Da bi se promenila kompanija, potrebna je promena celokupne korporativne kulture, i ta transformacija mora da krene iznutra i da ide ka spolja”, naučili smo od biznis veterana koji je umesto penzije, izabrao izazov da posle karijere u Coca Cola kompanije digitalizuje sofisticiranog beauty giganta, svetsku ikonu tradicionalnog luksuznog segmenta.
Osim toga imali smo prilike da saznamo više o Uberovom putu uspona poslednje decenije od CTO, Thuan Pham-a kao i o njegovom ličnom razvoju i napredovanju, do pozicije da se danas smatra jednim od top inženjerskih talenata u svetu.
Head of FC Barcelona's innovation hub, Marta Plana je predstavila kako legendarni fudbalski klub planira da postane Silicon Valley sporta, i kako kroz svoj Barsa Inovativni Hub pružaju podršku startapovima i šire znanja u sektoru sporta. Takođe smo imali prilike da slušamo Elie Seidman-a, CEO Tindera o tome kako planiraju da se prilagode kulturnim razlikama u kontekstu načina na koji se ljudi susreću i upoznaju širom sveta, kao i o novoj android verziji Tinder Lite koju planiraju da lansiraju u Aziji.
Takođe, na istoj sceni su imali prilike da se predstave i najbolji startapi, među kojima je i startap LookStyler Mirjane Perković, koja je uspela da bude jedan od ukupno 800 startapa koji su imali priliku da svoju ideju izlože na Centralnom stejdžu.
Među velikim brojem sjajnih govornika, izdvojilo se par njih koji su privukli pažnju većine učesnika: Min-Liang Tan, Co-founder & CEO Razer; Miesha Tate, VP One Champions; Divya Gokulnath, Co-founder BYJU’s; Tony Fernandes, CEO AirAsia; Michelle Sun, co-founder First Code Academy; Cynthia Yeung, COO Cafe X Technologies; Samer AL Moubayed, CEO Furhat Robotics. U narednim tekstovima pišemo detaljnije o njihovim nastupima, pratite nas!
Σχόλια