top of page
  • LinkedIn - White Circle
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • YouTube - White Circle
  • Twitter - White Circle

P&G lansira prvo pakovanje za deterdžent od papira!

Kompanija Procter & Gamble, u saradnji sa kompanijom Pobaco, lansira svoje prvo papirno pakovanje za deterdžent za određene brendove proizvoda za negu tkanina.



Gigant potrošačke robe, Procter & Gamble, tokom naredne godine planira lansiranje svog prvog pakovanja za deterdžent izgrađenog u potpunosti od papira u nastojanju da smanji zavisnost od plastičnih proizvoda.


P&G se udružuje sa kompanijom Pobaco koja se bavi izradom pakovanja od papira radi isprobavanja nove ambalaže za neke od svojih poznatih brendova za negu tkanina i brigu o domaćinstvu, uključujući Ariel, Lenor, Tide, Downy, Fairy i Cascade. Papirne ambalaže za deterdžent, koje su prvi put isprobane sa Lenor brendom za negu veša, debitovaće u Zapadnoj Evropi 2022. godine.


Pobaco tehnologiju za izradu papirnih ambalaža podržavaju kompanije za široku potrošnju, kao što su Coca-Cola Co., Carlsberg Group, the Absolute Co., L'Oréal, BillerudKorsnäs i ALPLA, sa ciljem stvaranja prve boce koja će u potpunosti biti na biološkoj osnovi i pogodna za reciklažu.


Paboco-va trenutna generacija papirnih boca dostupna je u veličinama od 500 i 300 ml i obložena je 100% recikliranim materijalima kako bi se stvorila zaštitina barijera između tečnosti unutar ambalaže i strukture papira.


Sledeća generacija boca koja se trenutno razvija u potpunosti je na biološkoj osnovi, što znači da nema zaštitnu foliju koja odvaja papir od unutrašnjosti proizvoda.


Prema navodima Jerry-ja Portera, potpredsednika za istraživanje i razvoj proizvoda za negu tkanina i održavanje domaćinstva kompanije P&G, Lenor je izabran jer predstavlja brend koji je već uključivao recikliranu plastiku u svoje ambalaže.


"Želimo da odemo korak dalje sa pakovanjima izgrađenim na biološkoj osnovi koja imaju obećavajuću budućnost", rekao je Porter.


U P&G planu za 2030. godinu navodi se da je kompanija na putu da smanji upotrebu plastike za 50% do 2030. godine dok se njeno poslovanje vezano za negu tkanina obavezalo na ukupno smanjenje plastike od 30% do 2050. godine i 100% reciklabilnosti do 2022. godine.


Procter & Gamble je tvorac i proizvođač potrošačkih brendova kao što su Always, Ariel, Bounty, Charmin, Dawn, Downy, Febreze, Gillette, Head & Shoulders, Olay, Pampers i Tide, i predstavlja drugo najveće javno preduzeće u Sinsinatiju prema prihodima, odmah iza Krogera, sa prihodom od 70,95 milijardi dolara u 2020. godini, prema istraživanju Courier-a.


 
 
bottom of page